vv Montferland VR1 - Etten VR1

vv Montferland VR1

Etten VR1

29 september 2019 11:45

29 september, onze eerste competitiewedstrijd stond op het programma. Een wedstrijd tegen de dames van vv Montferland. Drie weken geleden troffen we hen in de beker en wonnen we met 3-1. Dat biedt perspectief!

Onze wedstrijd begon bijzonder goed en na 10 minuten gespeeld te hebben stonden we al op een 1-0 voorsprong door onze Ko. Een goed begin is het halve werk, dat zou je denken tenminste.

Helaas verdween het succes van de eerste minuten als sneeuw voor de zon en bleek dat we te vroeg hadden gejuicht. Hoogmoed komt voor de val...

Was het de pap in de benen, hebben we er met de pet naar gegooid of waren we met ons hoofd nog bij de geslaagde Ettense kermis van afgelopen weekend? 1 troostende gedachte: het kan voor de rest van het seizoen alleen maar beter worden.

Na regen komt zonneschijn!

Diedje a.k.a. Didi