FC BERGH VR2 - ETTEN VR1

FC Bergh VR2 (zon)

Etten VR1

4 oktober 2020 9:45

Op zondag 4 oktober werd de wedstrijd tegen het tweede dameselftal van FC Bergh gespeeld. Dit keer voor het eerst zonder onze supporters langs de zijlijn.

Om kwart voor 10 werd er gestart. In de eerste 20 minuten werd er wisselend gevoetbald. Beide teams kregen hun kansen. Iets na tienen was het raak. Eline maakte het eerste doelpunt en zette de stand op 1-0. Vlak daarna schoot Marije raak. We raakten op stoom en schoten niet vrij veel later de 3-0 binnen. Deze ook weer gemaakt door Eline. We maakten het ons ook nog onnodig spannend, maar door een goede reflex van Janneke werd er een tegendoelpunt voorkomen. Net voor de rust zetten we de stand op 4-0 door een prachtige goal van Eline die zichzelf hiermee tot Player of the match kroonde. Met deze 4-0 voorsprong gingen we de rust in.

In de tweede helft bleef het niet bij 4-0 voorsprong. Jolijn maakte haar eerste goal in het groen-witte shirt waardoor de stand op 5-0 kwam te staan. De verdediging van FC Bergh kwam steeds meer op losse schroeven te staan. Door een overtreding van de verdedigster van FC Bergh, stonden de tegenstanders enkele minuten met een man minder op het veld. In het laatste half uur werd er door Mae gescoord. De stand was inmiddels al 6-0 voor VV Etten. In de slotminuten van de wedstrijd maakte een verdediger van FC Bergh een handsbal waardoor de bal op de stip werd gelegd. Sanne Tiedink schoot de bal in de rebound hard binnen. Ondanks dat er nog hoop scoringskansen onbenut bleven, stond er een einduitslag van maar liefst 7-0 op het scorebord! We hopen deze overwinning door te zetten tot volgende week.

De volgende wedstrijd wordt gespeeld op sportpark de Treffer tegen SV Basteom VR2. Helaas voor nu nog geen supporters langs de lijn, maar wij hopen jullie natuurlijk zo snel mogelijk weer te zien.

Linde