'T PEESKE VR1 - ETTEN VR1

't Peeske VR1 (zon)

20 september 2020 11:00

Zondag 20 september

Afgelopen zondag speelden wij onze eerste competitie wedstrijd van 2020. De wedstrijd vond plaats bij 't Peeske in Beek.
Om 11:00 uur trapte 't Peeske af. Binnen 10 minuten rende onze linkshalf (Reedjie) spelers van Beek voorbij en tikte met haar lange benen de bal in de linker hoek. Heuj, we staan voor.

De gedurende eerste helft hebben wij geluisterd naar wat onze trainers ons voor de wedstrijd hebben meegegeven: het spel compact houden. Tot aan de rust bleven we met 0-1 voor staan.

De tweede helft ging van start, tot de 70ste minuut bleven wij de voorsprong houden, tot dat 't Peeske een mooie voorzet gaf, wij onze man lieten lopen en zij scoorde. De spanning steeg, en zeker nadat t' Peeske ook nog een 2de doelpunt scoorde. Met een 2-1 achterstand deed Etten er alles aan om er in ieder geval nog een doelpunt bij in te knallen. Maar het mocht niet baten. De trainer zei na afloop van de wedstrijd "dames, zeker niet slecht gevoetbald maar het zat er niet in". Helaas geen punten uit Beek mee mogen nemen naar Etten, maar het spel wat we vandaag hebben laten zien geeft moed voor de rest van het seizoen. Onze aankomende competitiewedstrijd is zondag tegen VVG, die wedstrijd gaan we knallen zodat we ons kermis weekend feestelijk kunnen voortzetten.

Lientje van Uem