ETTEN VR1 - PAX VR2

Molenstraat 3
7075BB
ETTEN GLD

Daar waren we weer, de pax petjes waren weer uit de kast getrokken, onze vakantie vierders waren gelukkig heel terug gekomen van de piste en de kleding was weer op tijd uitgewrongen na de doorweekte wedstrijd tegen fc bergZo begonnen we goed aan de wedstrijd, hier en daar werden leuke combinaties gemaakt en kwamen een aantal dicht bij het goal. Alleen om te winnen moet er ook gescoord worden. Lang bleef het doelpunt uit maar was het toch onze Ko die doorliep op de keeper en hem zo voor haar neus in het net wist te tikken. 1-0 dat lucht op. Toch kwam pax hier en daar ook richting ons goal, het balletje op de paal bij onze keeper Floor gaf toch aan dat we niet zoals de eerste keer tegen pax onze wedstrijd moesten verspelen.Gelukkig kwam vlak na rust de verlossende 2-0 door Jeni die goed gebruik wist te maken van de lengte van de keeper. Nu waren we los. Met de snelheid van Nienke kon Tiedink haar wegsturen met een mooi steekballetje waar Nienke natuurlijk raad mee weet. 3-0, zou er nog meer in zitten vandaag? Pax bracht weinig in en zo speelde wij onze wedstrijd en kwamen en mooie spelmomenten naar voren. Zo konden wij toch nog een doelpuntje mee pikken die dit keer werd afgemaakt door Jolijn, een speciaal kado aan jarige Roel.Op naar een nieuwe zondag met 3 punten die in Etten blijven.

Nicolle