HC '03 VR2 - ETTEN VR1

Zomerweg 19 A
6996DD
DREMPT

Na een heel weekend regen gingen we ervan uit dat de wedstrijd afgelast zou worden, dit was alleen bij ons niet het geval. We moesten  de kou toch gaan trotseren. Met een gevoelstemperatuur van -2 werden nog snel de dekens en mutsen opgehaald.Onze Lu kreeg zeker geen koude vingers met haar friet handschoenen van de Mac.Na een toeristische route met wat zandpaden en flinke gaten zijn we aangekomen in Drempt. Waar we alsnog te vroeg waren, besloten we in de kantine eerst maar even een theetje te drinken. Waarna we ons naar kleedkamer begaven om ons ready voor de wedstrijd te gaan maken.Na wat aanmoedigende woorden van de trainer: Loat ow neet in de tas driet’n, een Instagram post van onze social Didia en een Tiktok filmpje van de wissels waren we er helemaal klaar voor. Nog snel een potje steen, papier, schaar en Pinnie was de ‘gelukkige’ om de wedstrijd te gaan vlaggen.Eenmaal begonnen viel al redelijk snel de 0-1 , gelukkig wist onze Nien al snel de gelijkmaker binnen te schieten. 1-1. Helaas volgde nog een tegengoal en stond het 1-2. Na wat gemiste kansen vanuit ons en wat geluk dat HC dit ook had gingen we met 1-2 de rust in. Na een bekertje ranja of thee mochten we weer aan de bak.De tweede helft was zwaar, er was veel wind en onrust in het veld. Gelukkig brak af en toe het zonnetje door waardoor we iets opwarmden.HC tikte de 1-3 erin. Er volgde een terug speel bal van HC op hun keepster wie zij met de handen pakte waardoor wij een indirecte vrije trap kregen. En Sann de bal vervolgens keihard in het net schoot. 2-3. Einde wedstrijd. Flink gestreden en we hoopten dat de tweede helft onze kant op ging vallen, helaas was dit niet het geval. Aan de nette schoenen 👞 en gelukssokken van Björn heeft het in ieder geval niet gelegen.Nu 2 weekjes rust en dan gaan we op 23 april weer strijden tegen FC Bergh.Enkele statistieken van vandaag:Gevoelstemp -216 vrouw aanwezig6 boetes uitgedeeldKold in Drempt, stieve nippels in ons hemd.

Rachel