ETTEN VR1 - VVG '25 VR1

VVG '25 VR1

8 maart 2020 10:00

Leo Krabbenborg

Zondagochtend 8 maart, vandaag stond de wedstrijd tegen VVG’25 VR1 op het programma. Onze eerste wedstrijd van het seizoen speelden wij ook tegen hen en de eindstand werd toen 0-0. We wisten dus wat ons te doen stond: winnen! Zo stralend als de dag begon, zo stralend begon de wedstrijd. In de 1e minuut, ja je leest het goed, de 1e minuut, wist Nienke de bal al in de goal van de tegenstanders te schieten. Niet veel later was daar onze Eline, en ja hoor, daar was de 2-0 in de 4e minuut. We hadden veel verwacht, maar dit zeker niet. We bleven goed voetballen en de opvallende opstelling van 4-4-2 leek zijn vruchten af te werpen. De gehele eerste helft bleven we sterk spelen en er werd voornamelijk gevoetbald op de Gaanderense helft, we gingen dan ook met een 2-0 de rust in. We keerden terug uit de kleedkamer en het weer was buiten guur (zo guur als de wraakgevoelens van iemand van ons team*), koud en winderig geworden. Niet veel later kwamen we er al achter dat zo’n grote verandering ook terug te zien zou gaan zijn in ons spel. We zouden veel kunnen schrijven over de tweede helft, maar waar het kort gezegd op neer komt is dat er in een korte tijd 3 ballen in het verkeerde net belandden. Zo goed en sterk als we de eerste helft speelden, zo verbaasd waren we over wat er in tweede helft allemaal misging. Onze tweede helft blijft ook na de winterstop helaas niet onze sterkste kant. De vraag die we onszelf blijven stellen is dan ook: hoe kunnen we dit veranderen? Voor tips en tricks kunt u contact opnemen via onze Facebook of Instagram.

Ons Died

* naam wordt wegens privacy redenen niet genoemd.