ZZC'20 VR1 - ETTEN VR1

7021HV
ZELHEM
tel. 0314-621974

Een uit wedstrijd om 11.00 uur betekend voor ons om 09.45 aanwezig op de club in Etten. Leni en Jo waren weer precies voor de boetepot binnen (helaas). Een belangrijke, zware pot stond er op ons te wachten.
Netjes om 10 uur aangekomen in Zelhem wacht er nog een enkeling in de auto op haar QR code.
Positief gestemd, negatief getest! Lets go!!

We stapte onze kleedkamer binnen, maar onze vrouwelijke Rob Geus constateerde al snel dat de hygiëne niet op en top was. Onze trainer trat op en regelde een nét iets schonere kleedkamer voor ons.
De douches werden even uitgetest en waren zo heet dat het eerder een sauna was met een modderbad dan wat anders.. Maargoed even bij de les blijven. Een belangrijke zware pot stond er op ons te wachten. De dames van Zelhem hadden wedstrijden gewonnen met dubbele cijfers en stonden ons in de nek te hijgen op de standenlijst. Hier moeten we in ieder geval vandaag 1 punt pakken.

Nadat de thermo discussie weer eens was gevoerd, betraden we het veld.
We begonnen met onze standaard opstelling 4-4-2. De geluksknuffel tussen ons Died en Nien werd nog even gedaan en daar klonk dan de fluit voor de aftrap. Dat we aan elkaar gewaagd waren werd al snel duidelijk. De aanval en de kansen gingen over en weer. Het weer dacht er precies hetzelfde over en ging van zon naar regen terug naar zon. Het veld werd glad en zelfs onze steady Tiedink had een klein slippertje. De fluit klonk weer en we gingen 0-0 terug de kleedkamer in.

De trainers hadden een paar puntjes van kritiek waar we beter op moesten gaan letten! Het zal een gelijkspel blijven, of het eerste team dat nu scoort gaat hoogstwaarschijnlijk ook de winnaar zijn..
De laatste happen banaan werden genomen, thee werd met koud water aangevuld en geat, de wc werd nog even gebruikt en hup terug het veld op.

De fluit deed weer zijn werk en wij hadden de aftrap.
Helaas volgde niet snel daarna een doelpunt voor de meiden van ZZC. Fysiek waren ze sterker, toch bleven we strijden. Nadat de 2-0 viel voor ZZC besloten we het nog te proberen met een 3-4-3 opstellingen. Helaas werd ons wel duidelijk dat we niet meer met een puntje terug naar Etten gingen..
Het eindsignaal klonk, iedereen werd bedankt en we liepen teleurgesteld terug naar de kleedkamer. De 1 met een bloedende enkel, de ander met een gezwollen neus. De Trouwe harige supporters van Tiedink mochten nog even in de kleedkamer kijken en wij maakten ons klaar voor de sauna met modderbad.
Plannen voor een lunch werden tijdens het douchen nog even gemaakt en we eindigten met een kop thee en een broodje bij Broods in Ulft.

Zondag zijn we een dagje vrij, maar de 21e strijden wij tegen Montferland VR1.

Nienke Sloot.