SHE VR1 - ETTEN VR1

Dorpsstraat 7
6964AA
HALL

Een wedstrijd op de woensdagavond, uit in Hall. Voor ons de eerste competitiewedstrijd. Na 3 kwartier onderweg te zijn geweest, hadden we nog een halfuurtje de tijd om omkleden en voor de warming-up. 19:30 uur nam Hall de aftrap. We starten de wedstrijd met 11 man, later kwamen onze toppers Tiedink en Jo. Binnen no-time hadden zij zich omgekleed. Tiedink nam plaats op de bank en Jo begon met vlaggen. Ook onze trouwe supporter Floor was weer aanwezig.De eerste helft verliep niet zoals het hoorde, de tegenstander was fysiek sterker. Na de 17e minuut scoorde de tegenstander de 1-0. Kort daarna in de 24e minuut volgde de 2-0. Etten heeft in de eerste helft 2 vrije trappen en 1 indirecte kans gekregen, echter alle 3 zonder dat er een goal viel. Rust. In de kleedkamer is Bjorn niet ontevreden, geeft aan dat het duidelijk is dat de tegenstander sterker is. Desondanks we dat allemaal inzien, laten we de moed niet hangen. Er vinden wat wissels plaats.20:30 uur gaat de 2e helft van start. De 2e helft gaat aanzienlijk beter. We voetballen meer aan de andere kant. Mallie (de hond van Malu) hield na een uittrap voor Etten de bal tegen. “Piep, piep” Ha-ha.Kan het zijn dat de 2e helft beter gaat omdat Etten de wind mee heeft?? (Er stond namelijk een aardig harde wind)In de 65e minuut had de tegenstander een 1 op 1 kans. Desondanks de tegenstander zo dichtbij was, schoten ze ver naast de goal.Wat ik in dit verslag nog niet heb vermeld zijn de goede acties van onze keeper Ilona. Die deze wedstrijd heel veel goede kanten heeft laten zien.

Het blijft bij een 2-0 achterstand. Op de late avond vertrekken we weer richting Etten. Sommige sluiten de dag af met een bezoekje aan de Mac.Aankomende zondag staat een thuiswedstrijd gepland tegen SV Basteom (Steenderen) om 10:00 uurTot weerziens.Eline